Soluții digitale în administrația județeană! Aplicația ”Ghișeul Unic” facilitează accesul clujenilor la diverse avize

by Christian Suciu

Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a administrației județene, prin operaționalizarea unor noi funcții în aplicația Ghișeul Unic. Aplicația digitală facilitează obținerea de noi avize avize, necesare în cazul derulării unor lucrări în proximitatea sau care implică utilizarea drumurilor județene. De asemenea, documentația pentru aceste proiecte poate fi trimisă tot prin mijloace digitale.

Lista avizelor:

  • Cererea pentru emiterea Acordului Prealabil
  • Cererea pentru prelungirea Acordului Prealabil/Autorizației
  • Cererea pentru emiterea Autorizației de Amplasare și acces la drum
  • Cererea pentru emiterea Acordului de Vecinătate
  • Cererea pentru emiterea Avizului de Închidere Temporară a Circulației

”Echipa pe care o coordonez la nivelul Consiliului Județean Cluj demonstrează un angajament ferm pentru digitalizare, pas cu pas, prin aducerea tot mai multor servicii online. Acest lucru nu doar simplifică procesele administrative pentru cetățeni, ci demonstrează adaptabilitatea și orientarea către viitor a instituției noastre.”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.

Aceste cinci noi facilități se adaugă celor deja puse la dispoziția clujenilor, prin care aceștia pot depune și obține online certificate de urbanism (CU) sau autorizații de construcție (AC), Consiliul Județean Cluj fiind primul din țară, din cele peste 3300 de autorități locale, care a oferit cetățenilor posibilitatea de a obține online aceste documente, valide din punct de vedere juridic.

În plus, Consiliul Județean a reușit să digitalizeze până la acest moment alte 13 categorii de documentații din domeniul urbanismului precum și 11 categorii de cereri emise de către I.S.U. Cluj, urmând ca în perioada următoare să fie lansate și alte tipuri de documente.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza