Ghid de informare pentru angajatori, în contextul pandemiei de COVID-19

by admin

Pentru a veni în sprijinul angajatorilor din județ, Prefectura Cluj a realizat un ghid care să îi ajute să prevină infectarea cu COVID-19 a angajaților. De asemenea, ghidul conține și pașii care trebuie urmați în cazul în care un angajat este confirmat cu noul coronavirus, astfel încât să se limiteze transmisia și să se reducă riscul de contanimare.

Ghidul a fost realizat în colaborare cu Direcția de Sănătate Publică a județului Cluj și Casa de Asigurări de Sănătate Cluj.

Documentul cuprinde informații privind modul de transmitere a noului coronavirus, explică ce înseamnă un caz suspect și arată cum poate evolua infecția cu SARS-CoV-2. De asemenea, ghidul explică pe larg ce măsuri trebuie să ia un angajator în cazul în care unul dintre angajați a fost confirmat cu COVID-19, dar și ce trebuie să facă restul angajaților pentru a preveni răspândirea bolii.

Ghidul realizat de Prefectura Cluj poate fi consultat AICI.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza