PRIMA TV, PRIMA SPORT, CINEMARATON ȘI PRIMA NEWS, TELEVIZIUNILE MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA DIN GRUPUL CLEVER, AU FOST URMĂRITE, LA NIVEL NAȚIONAL, DE PESTE 3 MILIOANE DE TELESPECTATORI

by Oana Spiru

Știrile, divertismentul, fotbalul și filmele românești au fost printre alegerile telespectatorilor în acest weekend.  Ziua de duminică, 05 februarie, a plasat pachetul principal TV din Grupul Clever în preferintele romanilor la nivel național.

Astfel, în intervalul 18.00-23.00, cele 4 canale de televiziune au fost vizitate de peste 3 milioane de telespectatori (Av. Rch. (000), oameni care s-au aflat, cel puțin un minut, în fața micului ecran pe cel puțin una dintre televiziunile monitorizate din Grupul Clever. Potrivit datelor Kantar Media, rating-ul mediu pe Grup a fost de 466.000 de telespectatori/ minut. În plus, peste 1,2 milioane de persoane au urmărit în medie peste 30 de minute canalele de televiziune Prima TV, Prima Sport, Prima News sau Cinemaraton.

În seara de duminică, 05 februarie, telespectatorii Prima TV se informau de la Focus 18 și trăiau intens aventurile celor două familii prezentate în emisiunea Schimb de mame, stăteau în suspans în așteptarea deznodământului derby-ului campionatului, meciul dintre CFR Cluj și FCSB difuzat de Prima Sport 1,  urmăreau pe Cinemaraton două filme clasice din cinematografia românească, Cel mai iubit dintre pâmânteni și Ultimul cartuș, sau  aflau cele mai importante subiecte ale săptămânii în emisiunea La final, difuzată de Prima News.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza