Dulce plictiseală! Ce idee de afacere a avut un cuplu de studenți, în pandemie

by Cristina Mihaila

De când cu pandemia, mulți antreprenori au fost nevoiţi să îşi închidă afacerea sau să se reinventeze. Alţii, însă, au profitat de acest moment pentru a da naștere unor noi proiecte. Este și cazul a doi studenţi din Cluj-Napoca, Cătălin şi Anastasia. Cei doi tineri reuşesc de ceva timp să îndulcească oamenii şi la propriu şi la figurat cu popcorn colorat şi vată de zahăr.

„Povestea a luat viaţă la început de pandemie, când am hotărât că vrem să facem ceva util cât stăm acasă. Majoritatea oamenilor erau toată ziua cu ochii la filme/seriale şi am zis că trebuie cumva să le facem zilele mai plăcute. Am găsit o retetă de popcorn caramelizat, după care am mai dat peste altele mult mai interesante. Aşa a apărut ideea de a face popcorn cu diferite gusturi si culori. A urmat o perioadă de testare, în care ne-am personalizat propriile reţete, pentru ca produsul final să iasă unul excepţional. După care am zis că ar fi bine sa încercăm să facem și vată de zahăr. Am achiziţionat utilajele necesare și iarăşi au urmat teste şi muncă, pentru că e uşor să ambalezi popcornul în pahare, dar e mai greu să faci asta cu ceva pufos şi lipicios”, povestește Cătălin, tânărul antreprenor.


Tinerii spun că deocamdată cei mai fideli clienţi sunt, desigur, copiii, care adoră aceste dulciuri, dar şi părinţii lor, care își aduc astfel aminte de propria copilărie.

Denumirea produsului a venit din partea Anastasiei, iubita lui Cătălin. „Am decis că denumirea trebuie să fie legată cumva de cuvântul „popcorn” şi cât ne gândeam la un nume potrivit, iubitei mele i-a aparut ideea de “UniCorn – Coloreză-ţi viaţa cu popcorn”. Aşa a apărut şi denumirea şi sloganul”, spune Cătălin.

Deocamdată fac doar delivery, dar tinerii au planuri măreţe pentru viitor. Aceştia visează să se extindă şi să aibă  cel puţin un punct fix de desfacere, unde oamenii ar putea să vină şi să vadă cum decurge tot procesul de preparare. Până atunci, aceştia vor să diversifice gama de produse prin crearea de noi gusturi care să ofere noi experienţe.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza