A fost asfaltat drumul care duce la stațiunea Muntele Băișorii. Se lucrează încă la drumul spre Mărișel

by admin

Consiliul Județean Cluj a anunțat că a fost terminată asfaltarea unui sector al drumului județean DJ 107R. Sectorul de drum asfaltat are o lungime de aproximativ 5 kilometri, începe din interiorul localității Muntele Băișorii și se continuă înspre Stațiune, în zona serpentinelor.

„Constructorul s-a mobilizat și, în cursul zilei de ieri, în condiții atmosferice extrem de favorabile, a reușit să termine lucrările de asfaltare pe acest sector, intens circulat de către turiștii pasionați de munte. Îmbunătăţirea infrastructurii drumului judeţean va avea un impact direct asupra dezvoltării zonei turistice”, a transmis președintele CJ Cluj, Alin Tișe.

Sectorul vizat este parte a unui contract ce prevede execuția mai multor categorii de lucrări de întreținere pe DJ 107R(DJ 107M) – Băișoara – Muntele Băișorii – Stațiunea Muntele Băișorii, în lungime totală de 18,5 kilometri. În perioada următoare, constructorul va continua lucrările specifice de tratare a burdușirilor și a tasărilor, de plombare a gropilor cu îmbrăcăminte asfaltică, de aducere la profil și completare a acostamentelor, dar și alte categorii de reparații la sistemul rutier.

Lucrările pe întregul tronson se vor finaliza integral odată cu operațiunile de trasare și marcare a căii de rulare.

De asemenea, CJ Cluj continuă, cu fonduri europene, lucrările de modernizare și reabilitare a drumului județean 107P Gilău (DN 1) – Someșu Rece – Mărișel – DN 1R, în lungime de 44,26 kilometri. Astfel, în această etapă se execută lucrări ce vizează nu mai puțin de zece poduri, dintre care un pod nou, la care s-a asigurat variantă ocolitoare.

Totodată, au loc operațiuni de așternere a primului strat de asfalt – binder – pe mai multe sectoare de drum în lungime însumată de peste 14 kilometri.

„Dată fiind importanța drumului județean 107P, ne dorim ca în cel mai scurt timp posibil acesta să se prezinte în cele mai bune condiții. Urmărim îndeaproape întregul proces de reabilitare și modernizare, astfel încât la final lucrărilor acesta să îndeplinească toate standardele de calitate și siguranță”, a mai declarat Alin Tișe.

Până în prezent au fost executate operațiuni constând în frezarea pe mari suprafețe a zonelor de carosabil deteriorate, consolidarea mai multor sectoare, înlocuirea și montarea tuburilor de podețe.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza