Primăria Cluj-Napoca a elaborat un regulament privind condițiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate

by admin

Primăria municipiului Cluj-Napoca a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind consultarea publică și transparența decizională referitoare la proiectul de Hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind condițiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate prin intermediul unei platforme online, în regim self-service, pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca.

Potrivit proiectului de Regulament, trotinetele electrice de închiriat nu vor mai putea fi amplasate pe locurile de parcare, în zona stațiilor de autobuze și a standurilor de taxi, pe trecerile de pietoni ori intersecții și nici pe trotuare cu lățimea mai mică de 2m.

Regulamentul poate fi consultat aici.

Etapa consultării publice are loc în perioada 4 – 21 septembrie 2020. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile, punctele de vedere la adresa de email: consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau pot înregistra adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, str. Moților nr.7 sau la orice primărie de cartier.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza