GRUPUL CLEVER A PRELUAT PUBLICAȚIA COTIDIANUL

by Christian Suciu

Cotidianul, una dintre cele mai vechi publicații din România postdecembristă, intră într-o nouă etapă de dezvoltare. După 15 ani în care a fost administrat de jurnalistul Cornel Nistorescu, site- ul a fost preluat de Clever Group, companie media care deține și platformele Profit.ro și PrimaNews.ro.

Noul redactor-șef al www.cotidianul.ro este jurnalistul Sebastian Zachmann, care va coordona redacția și va gestiona direcția editorială a publicației. Redacția actuală va fi completată cu alți jurnaliști, timp în care site-ul va intra într-un proces de refacere a designului, urmând a fi relansat în următoarele săptămâni. 

„Cotidianul a fost un reper în presa românească după Revoluție, a susținut valorile democratice și libertatea de opinie – principii pentru care Ion Rațiu, fondatorul ziarului și unul dintre modelele mele, a luptat întreaga viață. Forța Cotidianului a stat întotdeauna în redacția sa, în jurnaliștii care au construit zi de zi credibilitatea publicației. Această echipă rămâne nucleul proiectului editorial și baza pe care vom construi mai departe. Acum, când argumentele în dispute sunt acoperite de tot mai mult de zgomot, Cotidianul își propune să devină o punte de dialog peste tensiunea socială în care ne adâncim cu toții. Vom găzdui opinii diferite, vom încuraja dezbaterea, vom critica și vom deranja, dar mereu cu respect pentru părerea celuilalt. Ne dorim să explicăm, nu să țipăm. Să întrebăm înainte de a acuza. Redacția actuală va fi întărită în scurt timp de jurnaliști cu experiență și de tineri pasionați de forța cuvântului. Împreună, vom face ca vocea Cotidianului să fie din nou una relevantă pe scena media din România. Desigur, schimbarea va aduce și o nouă înfățișare pentru site. Pe scurt, ne propunem să adăugăm un suflu proaspăt peste un brand cu tradiție, păstrând însă spiritul echipei care îi dă viață”, a declarat Sebastian Zachmann.

Deși predă ștafeta, Cornel Nistorescu rămâne legat de publicația pe care a condus-o în ultimul deceniu și jumătate. 

” Cotidianul a fost și va rămâne un reper al presei românești. Îmi doresc să meargă mai departe într-un grup de media care a demonstrat o preocupare pentru branduri media solide. Pentru iubitorii de Cotidianul voi scrie și voi publica mai departe editoriale iar pe cei nemulțumiți îi anunț că n-au scăpat de mine.”, a spus Cornel Nistorescu.

Cotidianul.ro a fost relansat online în februarie 2010, după ce Cornel Nistorescu, prin compania Casa Serafim, a cumpărat de la lichidator licența și marca pentru ediția tipărită a ziarului. De-a lungul ultimilor 15 ani, Cotidianul.ro a rămas un spațiu de analiză, comentariu și informare.

Prin integrarea în grupul Clever, Cotidianul.ro va beneficia de resurse editoriale și tehnologice extinse, de expertiza unor jurnaliști cu experiență în dezvoltarea de proiecte media, dar și de o strategie de conținut orientată către creșterea relevanței.

Clever Group este unul dintre liderii pieței media din România, cu un portofoliu diversificat ce integrează televiziune, platforme digitale și comunități online. Grupul se distinge prin capacitatea de a dezvolta proiecte curajoase și inovatoare, consolidându-și poziția atât în zona broadcastingului tradițional, cât și în mediul digital.

Portofoliul Clever include 17 canale TV – printre care PRIMA TV, PRIMA NEWS, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA 4 K, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, CINEMARATON MOLDOVA, PRIMA TV MOLDOVA, PRIMA HISTORY, PRIMA COMEDY, PRIMA WORLD, NOSTALGIA TV – precum și 10 platforme online printre care primanews.ro, primasport.ro, medikatv.ro, agro-tv.ro, profit.ro, cinemaraton.ro, primatv.ro, servuscluj.ro, primaworld.ro, primaplay.ro).

Prin rețeaua sa extinsă de canale, site-uri și platforme social media interconectate, Clever Group generează comunități puternice și diverse, cu afinitate atât pentru conținutul online, cât și pentru brandurile partenere.

Te-ar putea interesa si

Comenteaza