Pasiune, professionalism, performanță și corectitudine. Aceste atribute definesc 10 de ani de profit.ro, 10 ani în care publicația economică a mizat pe calitate, pe echidistanță și pe informații clare, corecte și necesare. La aniversarea primilor 10 ani de existența, publicul le-a făcut jurnaliștilor de la profit.ro cel mai frumos cadou: locul 1 în topul audienței publicațiilor economice din țară și un record- de 3 milioane de cititori unici care au căutat lunar informații pe site-ul www.profit.ro
Început în 2015, cu multă determinare, ambiție și o mână de jurnaliști de top, profit.ro a crescut, a depășit orice piedică și reușește, zi de zi, să le ofere cititorilor informațiile economice de care au nevoie, nealterate de click bites sau senzațional. “De la început, din 2015, știam că nu calea rapidă, lipsită de consistență și onestitate este soluția. Știam că va fi dificil. Nu doar pentru că aveam de depășit un lider al presei economice cu tradiție în piață, cu care competiția va fi strânsă în continuare, ci și pentru că ne-am spus de la început că noi nu vom merge niciodată pe scurtăturile facile ale câștigării de audiență. Că vom evita senzaționalul gratuit, speculațiile ieftine, cerșitul de clickuri ori abordările populiste și ne vom încăpățâna să mizăm pe rigoare și acuratețe. De fapt, înainte ca publicul să ne dăruiască locul 1 la audiență exact la aniversarea unui deceniu, acesta a fost cadoul pe care ni l-am făcut singuri în toți acești zece ani: șansa de a continuă cea mai frumoasă profesie. Jurnalismul făcut cu onestitate, obiectivitate și respect pentru adevăr!”, spune Oana Osman, redactor șef profit.ro.
Chiar și în vremuri dificile pentru presă, în care au fost închise numeroase publicații cu tradiție peste tot în lume, iar informația riguroasă, relatările lipsite de patimă sau analizele serioase par să nu mai aibă căutare, www.profit.ro demonstrează exact contrariul, prin performanța sa, că presa de calitate nu dispare. “De 10 ani, încercăm să aducem în fața publicului informații care sunt în primul rând adevărate. Indiferent dacă deranjează sau nu, dacă servesc sau nu priorităților de comunicare ale diferitelor autorități și instituții, de la un moment sau altul.
Am promis de la început că ne vom concentra pe știri exclusive, pe analize și informații contextualizate, care lipsesc din agenda publică. Că vom face un jurnalism care caută să vadă mai departe de știrile simple, iar atunci când implicațiile sunt importante, și mai departe de domenile financiare, deoarece economia este influențată și influențează la rândul ei cultură, sportul, știința, viața politică. Iar publicul ne-a dovedit că încă își dorește așa ceva, că are nevoie de informații serioase și utile” , adaugă Oana Osman.
Pentru www.profit.ro , la aniversarea celor 10 ani, locul 1 în topul audienței publicățiilor economice din țară ne obligă să rămânem corecți, profesioniști și să tratăm cititorii cu respectul cuvenit.